Welcome to Δήμος Παπάγου Χολαργού   Click to listen highlighted text! Welcome to Δήμος Παπάγου Χολαργού Powered By GSpeech
Το site υποστηρίζει text to speech   Click to listen highlighted text! Το site υποστηρίζει text to speech Powered By GSpeech

Η Εκτελεστική Επιτροπή του Δήμου Παπάγου – Χολαργού σε σημερινή της συνεδρίαση μέσω τηλεδιάσκεψης, με σκοπό τη  στήριξη της κοινωνίας, της οικογένειας και της τοπικής επιχειρηματικότητας και στο πλαίσιο της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (ΦΕΚ68/20-03-2020), αποφάσισε να εισηγηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο τα παρακάτω μέτρα:

  1. Απαλλαγή καταβολής του ενιαίου ανταποδοτικού τέλους καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού, για τους επαγγελματικούς λογαριασμούς παροχής ρεύματος για το χρονικό διάστημα που ισχύουν οι περιορισμοί.
  2. Απαλλαγή καταβολής των τελών κατάληψης κοινόχρηστων χώρων για το χρονικό διάστημα που ισχύουν οι περιορισμοί.
  3. Απαλλαγή καταβολής των τελών διαμονής παρεπιδημούντων 0,5% για το χρονικό διάστημα που ισχύουν οι περιορισμοί.
  4. Απαλλαγή ή μείωση καταβολής μισθωμάτων για μισθωτές επαγγελματικής μίσθωσης του Δήμου Παπάγου – Χολαργού και του Δημοτικού Οργανισμού Πολιτισμού Αθλητισμού και Περιβάλλοντος, για το χρονικό διάστημα που ισχύουν οι περιορισμοί.

Τα παραπάνω μέτρα θα εξειδικευθούν με απόφαση του επόμενου Δημοτικού Συμβουλίου.

Επιπλέον όσον αφορά στα Νομικά Πρόσωπα του Δήμου Παπάγου – Χολαργού, αποφάσισε να προτείνει προς ψήφιση στα Διοικητικά Συμβούλια αυτών τα παρακάτω:

  1. Απαλλαγή καταβολής οικονομικής συμμετοχής (τροφείων) σε Βρεφονηπιακούς και Παιδικούς Σταθμούς, για το χρονικό διάστημα που ισχύουν οι περιορισμοί, καθώς και επιστροφή ή συμψηφισμό για εισφορές που ήδη έχουν καταβληθεί.
  2. Απαλλαγή καταβολής συνδρομών σε προγράμματα του Δημοτικού Οργανισμού Πολιτισμού Αθλητισμού και Περιβάλλοντος για το χρονικό διάστημα που ισχύουν οι περιορισμοί, καθώς και επιστροφή ή συμψηφισμό για εισφορές που ήδη έχουν καταβληθεί.

 

 

 

1. Τι σημαίνει απαγόρευση κυκλοφορίας πολιτών και γιατί λαμβάνεται τώρα ως μέτρο; 

Η εύκολη μετάδοση και διασπορά του κορονοϊού θέτει σε σοβαρό κίνδυνο την υγεία ευάλωτων και ευπαθών ομάδων του πληθυσμού και σε μεγάλη πίεση το σύστημα υγείας που καλείται να παρέχει ταυτόχρονη νοσηλεία σε ένα πολύ μεγάλο αριθμό νοσούντων. Η κατάσταση που αντιμετωπίζουν τα νοσοκομεία άλλων χωρών που δεν έλαβαν εγκαίρως δραστικά μέτρα μιλάει από μόνη της. Η απαγόρευση κυκλοφορίας πολιτών με ρητές εξαιρέσεις σε αυστηρά περιορισμένες δραστηριότητες σπάει την αλυσίδα της διασποράς και μας κρατάει υγιείς στα σπίτια μας ώστε να αποφύγουμε τα χειρότερα. Λαμβάνοντας υπόψη την εμπειρία άλλων χωρών, είναι αναγκαίο να γίνει τώρα.

2. Από πότε τίθεται σε ισχύ η απαγόρευση της κυκλοφορίας των πολιτών;

Από τη Δευτέρα 23/3/2020 στις 6πμ με ισχύ έως τις 6 Απριλίου 2020 και ώρα 6πμ. 

3. Αφορά συγκεκριμένες περιοχές ή όλη την επικράτεια;

Αφορά όλη την ελληνική Επικράτεια χωρίς καμία εξαίρεση. 

4. Υπάρχουν εξαιρέσεις στους πολίτες που οφείλουν να την εφαρμόζουν;

Ναι υπάρχουν εξαιρέσεις. Η απαγόρευση δεν καταλαμβάνει όσους υπηρετούν στα σώματα ασφαλείας και τις ένοπλες δυνάμεις, καθώς και το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό και το εξουσιοδοτημένο προσωπικό της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας για την εκπλήρωση των καθηκόντων τους.

5. Σε ποιες περιπτώσεις θα επιτρέπεται η κυκλοφορία των πολιτών;

Η κυκλοφορία των πολιτών θα επιτρέπεται για τους ακόλουθους περιοριστικά αναφερόμενους λόγους:

α) Μετάβαση από και προς την εργασία για τις εργάσιμες ώρες. 

β) Μετάβαση σε φαρμακείο ή επίσκεψη στον γιατρό, εφόσον αυτό συνιστάται μετά από σχετική επικοινωνία.

γ) Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών αγαθών πρώτης ανάγκης, όπου δεν είναι δυνατή η αποστολή τους.

δ) Μετάβαση στην τράπεζα, στο μέτρο που δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική συναλλαγή.

ε) Κίνηση για παροχή βοήθειας σε ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη.

στ) Μετάβαση σε τελετή (π.χ. κηδεία, γάμος, βάφτιση ή ανάλογες τελετές) υπό τους όρους που προβλέπει ο νόμος.

ζ) Σωματική άσκηση σε εξωτερικό χώρο ή κίνηση με κατοικίδιο ζώο, ατομικά ή ανά δύο άτομα, τηρώντας στην τελευταία αυτή περίπτωση την αναγκαία απόσταση 1,5 μέτρου.

η) Εφάπαξ μετάβαση στον τόπο της μόνιμης κατοικίας.

6. Ποιος και πώς θα ελέγχει την τήρηση των παραπάνω εξαιρέσεων;

Η ελληνική αστυνομία είναι επιφορτισμένη με τους ελέγχους στην κίνηση των πολιτών. Επιπλέον η Δημοτική Αστυνομία, οι Λιμενικές Αρχές στην περιοχή ευθύνης τους και η Εθνική Αρχή Διαφάνειας συμμετέχουν όπου χρειάζεται στο ελεγκτικό έργο. Οι πολίτες θα πρέπει να φέρουν υποχρεωτικά μαζί τους την αστυνομική τους ταυτότητα ή διαβατήριο καθώς και βεβαίωση κίνησης.

7. Θα υπάρχουν πρόστιμα σε όσους δεν συμμορφώνονται;

Ναι. Για κάθε παράβαση που εντοπίζει θα επιβάλλει διοικητικό πρόστιμο εκατόν πενήντα (150) ευρώ.

8. Τι είναι η βεβαίωση κίνησης; 

Για τις ανάγκες των περιορισμένων μετακινήσεων δημιουργούνται δυο τύποι εγγράφων. Το πρώτο, η βεβαίωση τύπου Α, αφορά τις μετακινήσεις των εργαζόμενων, συμπληρώνεται μια φορά και παρέχεται με προσωπική ευθύνη του υπογράφοντος από τον εργοδότη ή τον νόμιμο εκπρόσωπό του σε περίπτωση νομικού προσώπου ή, σε περίπτωση ελεύθερου επαγγελματία ή αυτοαπασχολούμενου, από τον ίδιο. Περιέχει το ονοματεπώνυμο, τον τόπο κατοικίας και τον τόπο εργασίας του εργαζόμενου, καθώς και το ωράριο προσέλευσης και αποχώρησής του. Ο εργαζόμενος τη φέρει υποχρεωτικά μαζί του κατά τις μετακινήσεις του προς και από την εργασία του (ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΕΤΑΙ).

9. Και για τις υπόλοιπες μετακινήσεις που εξαιρούνται τι κάνουμε; 

Για τις άλλες περιπτώσεις (μετάβαση σε σούπερ μάρκετ, φαρμακείο, τράπεζα κοκ) και για κάθε μεμονωμένη κίνηση οι πολίτες πρέπει να συμπληρώνουν κάθε φορά τη βεβαίωση τύπου Β με το ονοματεπώνυμο, τον τόπο κατοικίας και τον τόπο προορισμού του πολίτη, καθώς και τον συγκεκριμένο λόγο της μετακίνησης (ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΕΤΑΙ).

10. Που βρίσκω αυτές τις βεβαιώσεις;

Οι βεβαιώσεις μπορεί να λαμβάνονται αυτούσιες από την ηλεκτρονική σελίδα forma.gov.gr και να συμπληρώνονται από τον πολίτη. Μπορείτε να κατεβάσετε, να συμπληρώσετε, και να φέρετε μαζί σας ένα από τα ακόλουθα έντυπα, κατά περίπτωση.

• Βεβαίωση Κυκλοφορίας Εργαζόμενου (PDF)

• Βεβαίωση Κυκλοφορίας Εργαζόμενου (MS-Word)

• Βεβαίωση Κατ' Εξαίρεση Μετακίνησης Πολιτών (PDF)

• Βεβαίωση Κατ' Εξαίρεση Μετακίνησης Πολιτών (MS-Word)

Δίνεται επίσης η δυνατότητα και για τη συμπλήρωση χειρόγραφης φόρμας σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η πρόσβαση στην ιστοσελίδα. Η χειρόγραφη βεβαίωση πρέπει να έχει τις εξής πληροφορίες:

 Όνομα/Επίθετο

Διεύθυνση κατοικίας

Λόγο μετακίνησης που εμπίπτει στις παραπάνω επιτρεπόμενες κατηγορίες και διεύθυνση προορισμού

Ημερομηνία, ώρα, υπογραφή

11. Μπορώ να δηλώνω εναλλακτικά τις μετακινήσεις μου με άλλο τρόπο (πχ κινητό) ώστε να μην συμπληρώνω χειρόγραφα τις βεβαιώσεις; 

Ναι, παρέχεται η δυνατότητα αποστολής δωρεάν τηλεπικοινωνιακού μηνύματος (sms) στον ειδικό αριθμό 13033 απευθείας από το κινητό τηλέφωνο του ενδιαφερομένου κάθε φορά που ο πολίτης εξέρχεται της οικίας του. Σε αυτό το μήνυμα θα πρέπει ο πολίτης να δηλώνει το ονοματεπώνυμο του, τη Διεύθυνση κατοικίας του και τον λόγο που αντιστοιχεί στην έξοδο από το σπίτι (περιπτώσεις β έως η).  Το SMS πρέπει να είναι της μορφής:

X κενό ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίας

όπου Χ ο λόγος εξόδου με τον αριθμό 1, 2, 3, 4, 5, 6 που αντιστοιχεί στις παρακάτω αιτιολογίες:

1) Μετάβαση σε φαρμακείο ή επίσκεψη στον γιατρό, εφόσον αυτό συνιστάται μετά από σχετική επικοινωνία.

2) Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών αγαθών πρώτης ανάγκης, όπου δεν είναι δυνατή η αποστολή τους.

3) Μετάβαση στην τράπεζα, στο μέτρο που δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική συναλλαγή.

4) Κίνηση για παροχή βοήθειας σε ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη.

5) Μετάβαση σε τελετή (π.χ. κηδεία, γάμος, βάφτιση ή ανάλογες τελετές) υπό τους όρους που προβλέπει ο νόμος.

6) Σωματική άσκηση σε εξωτερικό χώρο ή κίνηση με κατοικίδιο ζώο, ατομικά ή ανά δύο άτομα, τηρώντας στην τελευταία αυτή περίπτωση την αναγκαία απόσταση 1,5 μέτρου. 

Θα λαμβάνετε ως απάντηση:.

Μετακίνηση κενό X κενό ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίας

Σε περίπτωση ελέγχου, επιδεικνύετε το SMS μαζί με την αστυνομική σας ταυτότητα.

12. Αν η εργασία μου βρίσκεται εκτός της πόλης που κατοικώ;

Σε περίπτωση που είναι απολύτως αναγκαία η μετακίνηση εργαζομένου εκτός έδρας θα πρέπει να φέρει μαζί του δύο βεβαιώσεις (Βεβαίωση τύπου Α’ και Βεβαίωση τύπου Β’).

13. Και αν κατά την έναρξη ισχύος του περιορισμού μετακινήσεων βρίσκομαι σε άλλο σημείο της Ελλάδας από τον τόπο μόνιμης κατοικίας μου και πρέπει να επιστρέψω; Θα μου επιτραπεί; 

Φυσικά, σε αυτή την περίπτωση θα χρειαστεί και μια Βεβαίωση Κατοικίας Ειδικής Χρήσης, που λαμβάνεται ατελώς από τον ιστότοπο https://www.aade.gr/bebaiosi-katoikias-eidikis-hrisis, ή αντίγραφο της φορολογικής δήλωσης εισοδήματος Ε1.

14. Σε ποιους δημόσιους χώρους δεν επιτρέπεται να πηγαίνω;

Από τη Δευτέρα 23/3 δεν λειτουργούν και απαγορεύεται η παραμονή πολιτών σε παιδικές χαρές, χώρους εξωτερικής άθλησης, οργανωμένες μαρίνες, πάρκα και άλση.  

15. Η απαγόρευση κυκλοφορίας επηρεάζει τη λειτουργία όσων επιχειρήσεων έχουν μείνει ανοιχτές έως σήμερα με σχετική απόφαση του κράτους (π.χ. Σούπερ μάρκετ, φούρνοι, φαρμακεία, βενζινάδικα κοκ);

Όχι. Η λειτουργία των επιχειρήσεων και των δημοσίων υπηρεσιών που έχουν μείνει ανοικτές συνεχίζεται κανονικά, λαμβάνοντας πλέον αυστηρά υπόψη τις οδηγίες για την κυκλοφορία των εργαζομένων από και προς αυτές. 

16. Τα μέσα μαζικής μεταφοράς θα συνεχίσουν να λειτουργούν;

Τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς λειτουργούν σε περιορισμένη συχνότητα κατά τη διάρκεια της ημέρας, διασφαλίζοντας επαρκή κίνηση ιδίως κατά τις ώρες κίνησης των εργαζομένων.  Ιδιωτικής χρήσεως οχήματα κυκλοφορούν για όλους τους λόγους-εξαιρέσεις που προβλέπονται παραπάνω μόνο με τον οδηγό και έως έναν επιβάτη.

17. Τι σημαίνουν τα νέα μέτρα περιορισμού της κυκλοφορίας για τη λειτουργία του κράτους και των επιχειρήσεων;

Το κράτος και ο παραγωγικός ιστός δεν παραλύουν. Συνεχίζουν να λειτουργούν με το αναγκαίο προσωπικό και με βάση τις οδηγίες που δίνουν οι διοικήσεις κάθε φορέα, υπό το αυστηρό όμως πλαίσιο κανόνων που θέτουν οι νέοι περιορισμοί στις μετακινήσεις μας.

18. Τι συμβαίνει με ειδικές ομάδες του πληθυσμού, όπως τοξικοεξαρτημένοι, Ρομά και άστεγοι;

Με ειδική μέριμνα του οικείου δήμου ενημερώνονται με κάθε πρόσφορο μέσο οι πληθυσμοί Ρομά κάθε περιοχής, ώστε να παραμείνουν καθ’ όλο το διάστημα του προσωρινού περιορισμού της κυκλοφορίας εντός των καταυλισμών. Άστεγοι και τοξικοεξαρτημένα ανέστια άτομα μετακινούνται, με μέριμνα του δήμου, σε κατάλληλους δημοτικούς χώρους φιλοξενίας και τους παρέχεται κάθε δυνατή φροντίδα, συσσίτιο και περίθαλψη. Οι κοινωνικές υπηρεσίες/δομές των δήμων μεριμνούν για την κατ’ οίκον παράδοση του ημερησίου συσσιτίου σε δικαιούχους οργανωμένων συσσιτίων και δικαιούχους προγραμμάτων επισιτιστικής και βασικής υλικής συνδρομής (ΤΕΒΑ). Σε περίπτωση που ο δικαιούχος για οποιονδήποτε λόγο δεν είχε δηλώσει διεύθυνση διαμονής, αυτή δηλώνεται τηλεφωνικά από τον ίδιο στην αρμόδια υπηρεσία.

Η πατρίδα μας δίνει σκληρή μάχη εναντίον μιας πρωτόγνωρης απειλής.

Μια μάχη που μπορούμε να την κερδίσουμε, αρκεί όλοι μαζί και ο καθένας ξεχωριστά να δείξουμε υπευθυνότητα και απόλυτη προσήλωση στις οδηγίες των ειδικών.

Σε αυτή τη μάχη, ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού είναι καθημερινά στην πρώτη γραμμή και σε συνέχεια των μέτρων που ήδη έχει πάρει, θέτει σε εφαρμογή τις έκτακτες υπηρεσίες υποστήριξης των πολιτών και συγκεκριμένα: 

  1.  Διανομή κατ’ οίκον έτοιμων γευμάτων σε άπορους και οικονομικά αδύνατους.
  2. Διανομή κατ’ οίκον προϊόντων στους ωφελούμενους του Κοινωνικού Παντοπωλείου.
  3. Εξυπηρέτηση κατ’ οίκον για θέματα παροχής ειδών πρώτης ανάγκης από υπεραγορές (super market).
  4. Διανομή κατ’ οίκον φαρμάκων στους ωφελούμενους του Κοινωνικού Φαρμακείου. 
  5. Εξυπηρέτηση κατ’ οίκον για θέματα παροχής φαρμακευτικής περίθαλψης.
  6. Διεκπεραίωση αιτημάτων των κατοίκων - παραλαβή αιτήσεων και παράδοση πιστοποιητικών.

 

 Για ό,τι χρειαστείτε επικοινωνήστε με τη γραμμή εξυπηρέτησης του πολίτη 15800 (καθημερινά 08.00 – 22.00).

 

Χρήσιμα τηλέφωνα

  • Δημαρχείο Παπάγου – Χολαργού -  213.200.2891
  • Γραφείο Δημάρχου – 213.200.2815 και 213.200.2806
  • Κοινωνική Υπηρεσία  - 213.200.2894
  • Κέντρα Κοινότητας – 213.200.2873-4 και 213.200.2881
  • Διεύθυνση Πολιτικής Προστασίας – 695 1780959

 email - Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 

 

Λόγω της σοβαρότητας της κατάστασης, την οποία δυστυχώς  κάποιοι δεν έχουν αντιληφθεί και παραβιάζουν χώρους στους οποίους έχει ήδη απαγορευτεί η είσοδος, καθώς και συναθροίζονται στα πάρκα της πόλης μας, ο Δήμος Παπάγου - Χολαργού προχωρά σε ένα επιπρόσθετο μέτρο, με σκοπό τον περιορισμό της μετάδοσης του ιού covid-19, κλείνοντας τo πάρκο "Στρατ. Αλεξάνδρου Παπάγου (οδός 8ης Μεραρχίας, Κοινότητα Παπάγου) και το άλσος "Α. Παπανδρέου" (οδός Ευριπίδου, Κοινότητα Χολαργού), από το Σάββατο 21 Μαρτίου, μέχρι νεότερης ανακοίνωσης.

Κάνουμε για άλλη μια φορά έκκληση στους συμπολίτες μας να επιδείξουν υπευθυνότητα και να σεβαστούν τα μέτρα πρόληψης, παραμένοντας στο σπίτι,  και προστατεύοντας τους ίδιους, τις οικογένειές τους και κυρίως συνανθρώπους μας που ανήκουν σε ευάλωτες ομάδες πληθυσμού. 

Συνεχίζεται η εκτεταμένη προληπτική απολύμανση, από την υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου Παπάγου – Χολαργού, σε κοινόχρηστους χώρους και σημεία συνάθροισης πολιτών όπως πλατείες, παγκάκια, στάσεις λεωφορείων, κ.α., ενώ παράλληλα γίνεται πλύσιμο των κάδων απορριμμάτων.
Η υπηρεσία καθαριότητας είναι στην πρώτη γραμμή και οι απολυμάνσεις θα συνεχιστούν για όσο χρονικό διάστημα το επιβάλλουν τα προληπτικά μέτρα για την προστασία όλων μας, με βάση τις οδηγίες των αρμόδιων φορέων.
Οφείλουμε όλοι να δείξουμε υπευθυνότητα, ακολουθώντας τους κανόνες υγιεινής και μένοντας στο σπίτι, ώστε να βγούμε νικητές από αυτή τη δύσκολη δοκιμασία.

 

 

Η γραμμή εξυπηρέτησης του πολίτη 15800 είναι στη διάθεση των συμπολιτών μας καθημερινά από τις 08.00 έως 22.00.

Κάνουμε έκκληση σε όλους  να μείνετε σπίτι, προστατεύοντας τους γύρω σας και τις οικογένειές σας.

Για ό,τι χρειαστείτε επικοινωνήστε με τον Δήμο Παπάγου - Χολαργού στο 15800 ή στα τηλέφωνα 213 2002800-01 και 213 2002891. 

 

Σε συνέχεια των μέτρων του Δήμου Παπάγου – Χολαργού, με σκοπό τη μείωση της διασποράς του ιού covid-19, παρακαλούμε τους πολίτες μας να μην εναποθέτουν ογκώδη απορρίμματα και “κλαδέματα” στα πεζοδρόμια και τους δρόμους της πόλης, για όσο διάστημα διαρκούν τα μέτρα.

Προτεραιότητα όλων μας είναι η δημόσια υγεία και η υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου μας, αυτή την περίοδο είναι στην πρώτη γραμμή φροντίζοντας να διατηρείται η πόλη μας καθαρή.  

Σε περίπτωση ανάγκης παρακαλούμε επικοινωνήστε με τις αρμόδιες υπηρεσίες στα τηλέφωνα:

  • Υπηρεσία Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Πρασίνου Παπάγου:  210. 65.40.211
  • Υπηρεσία Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Πρασίνου Χολαργού: 210. 65.37.261
  • 15800

Για έκδοση βεβαίωσης μη οφειλής   ΤΑΠ,  για νέα ηλεκτροδότηση ή μεταβολή στοιχείων συμπληρώνετε τις αντίστοιχες αιτήσεις, οι οποίες επισυνάπτονται. 

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το Τμήμα Εσόδων & Περιουσίας  στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και στα τηλέφωνα 2132002891,846.

Η Εκτελεστική Επιτροπή του Δήμου Παπάγου – Χολαργού, κατόπιν έκτακτης συνεδρίασης, σήμερα Κυριακή 15 Μαρτίου, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους πολίτες και τη δημόσια υγεία, αποφάσισε τη λήψη επιπλέον μέτρων, με σκοπό τη μείωση της διασποράς του ιού.

Συγκεκριμένα, τα μέτρα τα οποία ισχύουν από αύριο Δευτέρα 16 Μαρτίου, έχουν ως εξής:

  1. Η πενταψήφια γραμμή εξυπηρέτησης του πολίτη 15800, θα λειτουργεί όλες τις ημέρες της εβδομάδας, από 08.00 έως 22.00.
  2. Κοινωνικό Παντοπωλείο – Κοινωνικό Φαρμακείο: Οι δικαιούχοι θα εξυπηρετούνται κατόπιν ραντεβού στα τηλέφωνα 213.200.2894 και 210. 65.33.452 αντίστοιχα.

       Σε άτομα που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, θα γίνεται κατ΄ οίκον διανομή προϊόντων και φαρμάκων.

  1. Κέντρα Κοινότητας: Θα εξυπηρετούν κατόπιν ραντεβού στα τηλέφωνα 213.200.2873-74 και 213. 200.2881.
  2. Δημοτικά Πολυϊατρεία: Συνεχίζεται η λειτουργία τους κατόπιν ραντεβού για επείγοντα περιστατικά. Τηλ. Επικοινωνίας: Δημοτικό Πολυϊατρείο Παπάγου 210. 65.40.900 - Δημοτικό Πολυϊατρείο Χολαργού 210. 65.45.608.
  3. ΚΕΠ

       Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών Παπάγου – Χολαργού θα λειτουργούν από τις 7.30 έως τις 15.00, από Δευτέρα έως Παρασκευή, ενώ θα εξυπηρετούν τους πολίτες μόνο με ραντεβού, στα τηλ. 213.200.0910-11 και 213. 200.0916 (ΚΕΠ Χολαργού) – 210. 65.42.560   (ΚΕΠ Παπάγου).

  1. Δημοτική Συγκοινωνία
  • Τα δρομολόγια της Δημοτικής Συγκοινωνίας θα εκτελούνται κανονικά, με μέγιστο αριθμό ατόμων ανά δρομολόγιο, οκτώ (8).
  • Από την Τρίτη 17 Μαρτίου θα διακοπούν τα δρομολόγια προς και από τα Κοιμητήρια Παπάγου και Χολαργού.
  1. Το δημαρχιακό αυτοκίνητο, καθώς και άλλα δημοτικά οχήματα, διατίθενται προς εξυπηρέτηση συμπολιτών μας που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, είτε σε ηλικιωμένους, για μετακινήσεις εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου. Τηλέφωνα επικοινωνίας 213.200.2815 – 213. 200.2806.
  2. Η διεξαγωγή των πολιτικών γάμων θα γίνεται χωρίς την παρουσία καλεσμένων, εκτός του κύκλου της στενής οικογένειας του ζεύγους, με παρουσία το πολύ δέκα (10) ατόμων (μάρτυρες, γονείς κλπ).
  3. Η τέλεση κηδειών και μνημόσυνων στα Κοιμητήρια Παπάγου και Χολαργού θα γίνεται με την παρουσία το πολύ δέκα (10) ατόμων.
  4. Η αποκομιδή απορριμμάτων και η υπηρεσία καθαριότητας θα λειτουργούν κανονικά και θα πραγματοποιούνται επιπλέον καθαρισμοί σε στάσεις λεωφορείων, σε παγκάκια, σε πάρκα κ.α.
  5. Αναστέλλεται η καταβολή δημοτικών φόρων και τελών (ΤΑΠ), χωρίς επιβολή προσαυξήσεων και προστίμων.
  6. Αναστέλλεται η καταβολή τροφείων των παιδικών σταθμών, συνδρομών σε δημοτικά γυμναστήρια, αθλητικά, πολιτιστικά και επιμορφωτικά προγράμματα και τα Διοικητικά Συμβούλια των Νομικών Προσώπων θα μεριμνήσουν σχετικά με για τις εισφορές που ήδη έχουν καταβληθεί.
  7. Για πιστοποιητικά που εκδίδονται από το δημοτολόγιο, επικοινωνήστε στα τηλ. 213.200.2812 – 213.200.2851-213 2002907 ή στο email dimotologio@dpapxol.gov.gr.

          Για δηλώσεις ληξιαρχικών γεγονότων Χολαργού επικοινωνήστε στα τηλ. 213 2002853-54, ή στο email  liksiarxio@dpapxol.gov.gr και Παπάγου στο τηλ 213. 2027.144 και στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

  1. Οι κάτοχοι της «Κάρτας του Δημότη», μπορούν να αναζητούν πιστοποιητικά και μέσω της σχετικής εφαρμογής στον σύνδεσμο https://dpapxol.gov.gr/e-politis/2015-07-30-06-35-07/karta-dimoti.html.
  2. Οι συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, των Επιτροπών και των Διοικητικών Συμβουλίων των Νομικών Προσώπων, στο επόμενο διάστημα θα γίνονται δια περιφοράς ή μέσω τηλεδιάσκεψης.
  3. Γραφείο Δημάρχου

          Το γραφείο Δημάρχου θα λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο, από τις 08.00 έως 20.00. Τηλέφωνα επικοινωνίας 213. 200.2815 – 213. 200.2806 και email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  

  1. Η επικοινωνία με τις παρακάτω υπηρεσίες του Δήμου παρακαλούμε να γίνεται κατόπιν ραντεβού ή ηλεκτρονικά.
  • Πρωτόκολλο: θα παραλαμβάνει αιτήσεις με fax: 210.65.13.840 και email στο protocol@dpapxol.gov.gr. Σε περίπτωση επείγουσας ανάγκης,  θα προηγείται τηλεφωνική επικοινωνία στo τηλ. 213. 200.2849.

          Οικονομικές Υπηρεσίες

  • Το Ταμείο θα δέχεται πληρωμές με χρήση μέσων εξ αποστάσεως (μέσω web banking ή μέσω τραπεζών). Για περιπτώσεις που αυτό δεν είναι εφικτό, μόνο κατόπιν επικοινωνίας στα τηλ. 213.200.2847, 213. 200.2865, 213. 200.2867 ή email στο tameio@dpapxol.gov.gr
  • Το Τμήμα Καταστημάτων θα δέχεται μόνο για επείγοντα θέματα κατόπιν επικοινωνίας στα τηλ. 213.2027.142 και 213. 2027.161 ή email kpxp@dpapxol.gov.gr.
  • Στο Τμήμα Εσόδων , η εξυπηρέτηση του κοινού θα γίνεται κατόπιν ραντεβού στα τηλέφωνα 213.200.2895, 213.200.2848 και 213.200.2914 και ηλεκτρονικά στο email esoda@dpapxol.gov.gr
  • Η δήλωση για διόρθωση τετραγωνικών μέτρων θα υποβάλλεται μόνο ηλεκτρονικά μέσω διαδικτύου στην ειδική πλατφόρμα https://tetragonika.govapp.gr/ . Η σχετική προθεσμία έχει παραταθεί μέχρι 30/06/2020.

 

  • Τεχνική Υπηρεσία

        Θα δέχεται μόνο με τηλεφωνική συνεννόηση, στα τηλ. 213. 2027.192-3 - 213.2027.113-123-195 και ηλεκτρονικά στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

  • Υπηρεσία Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Πρασίνου Παπάγου και Χολαργού: Η εξυπηρέτηση του κοινού θα γίνεται τηλεφωνικά στα 210. 65.40.211 και 210. 65.37.261 αντίστοιχα ή μέσω email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (Παπάγου) και Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (Χολαργού).

 

Τα παραπάνω μέτρα θα ισχύσουν μέχρι νεότερης ανακοίνωσης. 

Επιπλέον ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού, σε συνέχεια των προληπτικών απολυμάνσεων στα σχολεία και στις αθλητικές εγκαταστάσεις, πραγματοποίησε σήμερα απολυμάνσεις σε όλα τα δημοτικά κτίρια και στα ΚΕΠ, καθώς και έχει λάβει τα απαραίτητα μέτρα για την τήρηση της υγιεινής.

Τέλος, επειδή παρατηρήθηκαν φαινόμενα παραβίασης κυρίως αθλητικών εγκαταστάσεων  και χρήσης υπαίθριων γυμναστηρίων, κάνουμε έκκληση στους πολίτες μας να επιδείξουν υπευθυνότητα και να σεβαστούν τα μέτρα πρόληψης, ώστε όλοι μαζί να καταφέρουμε τη μείωση της διασποράς του ιού και να βγούμε νικητές από αυτή τη δύσκολη δοκιμασία.

Ας μείνουμε όλοι σπίτι, προστατεύοντας τις οικογένειές μας και τους συνανθρώπους μας.

 

Χρήσιμα τηλέφωνα

  • Δημαρχείο Παπάγου – Χολαργού: 213. 200.2800-01 και 213.2002891
  • Δημοτικό Κατάστημα Παπάγου: 213. 2027.100 και 213.2027.133
  • Δημοτική Αστυνομία: 213.2027.119 και 213.2027.118
  • Τμήμα Πολιτικής Προστασίας: 6958 607005 και 6951 780959
  • Τμήμα Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας: 213.200.2884 - 213.200.2915

 

 

 

Σε συνέχεια των προληπτικών μέτρων του Δήμου Παπάγου – Χολαργού με σκοπό τον περιορισμό της μετάδοσης του κορωνοϊού και έχοντας υπόψη την προστασία της δημόσιας υγείας, αποφασίζουμε  τη λήψη συμπληρωματικών μέτρων πρόληψης και συγκεκριμένα:

  1. Αναστέλλεται η λειτουργία όλων των παιδικών χαρών
  2. Αναστέλλεται η λειτουργία όλων των υπαίθριων αθλητικών εγκαταστάσεων

Λόγω του ότι παρατηρήθηκε μεγάλη συνάθροιση - ιδιαίτερα παιδιών - στους παραπάνω χώρους.

 Επίσης

  • Το ωράριο για το κοινό για όλες τις υπηρεσίες του Δήμου, πλην των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών και του Τμήματος Εσόδων και Περιουσίας, περιορίζεται από τις 09:00 έως τις 13:00 καθημερινώς.
  • Το ωράριο εξυπηρέτησης του κοινού στο Τμήμα Εσόδων και Περιουσίας (δήλωση τετραγωνικών) διαμορφώνεται ως εξής: Δευτέρα έως και Πέμπτη από 09:00-13:00.
  • Για οποιοδήποτε θέμα που μπορεί να διεκπεραιωθεί ηλεκτρονικά επικοινωνήστε στο email: info@dpapxol.gov.gr.
  • Για οποιαδήποτε διευκρίνηση ή απορία επικοινωνήστε τηλεφωνικά στα 213 2002800-01-891 και 15800.

 

Κάνουμε έκκληση στους πολίτες μας να επιδείξουν υπευθυνότητα και να σεβαστούν τα μέτρα πρόληψης, ώστε όλοι μαζί να καταφέρουμε τη μείωση της διασποράς του ιού.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και ελπίζουμε σύντομα να βγούμε από αυτή τη δοκιμασία. Μέχρι τότε, δίνουμε πολύ μεγάλη βάση στις οδηγίες των αρμόδιων φορέων (ΕΟΔΥ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ, ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ), ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες και προστατεύουμε τις οικογένειές μας και κυρίως τις ευπαθείς ομάδες.

 

Έως τις 30 Ιουνίου 2020 παρατείνεται η προθεσμία διόρθωσης των τετραγωνικών μέτρων των ακινήτων στους δήμους. Αυτό προβλέπει, μεταξύ άλλων, η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που δημοσιεύθηκε στις 11 Μαρτίου, και συγκεκριμένα το άρθρο 10 με τίτλο «Κατεπείγουσες διατάξεις για τη λειτουργία Δήμων και Περιφερειών κατά τη διάρκεια της λήψης μέτρων αποφυγής της διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19.

Θυμίζουμε ότι η δήλωση των τετραγωνικών γίνεται πλέον και ηλεκτρονικά μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας που αναπτύχθηκε από την ΚΕΔΕ, με τη συνεργασία και την υποστήριξη του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του Υπουργείου Εσωτερικών.

Για τη διευκόλυνση συμπλήρωσης της δήλωσης των πολιτών, η εφαρμογή:

  • Επικοινωνεί με την εφαρμογή Περιουσιολογίου (Ε9) της ΑΑΔΕ απ' όπου παρέχεται η πληροφόρηση για τα στοιχεία των ακινήτων και
  • Επικοινωνεί με τον ΔΕΔΔΗΕ για τα ηλεκτροδοτούμενα, απ' όπου αντλεί πληροφορίες σχετικές με τον αρ. παροχής του ακινήτου
  • Για τα ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα πραγματοποιείται διασταύρωση των τ.μ. του ΤΑΠ με το σύστημα του ΔΕΔΔΗΕ.

Μέσω της εφαρμογής καλείστε να δηλώσετε στον οικείο δήμο τα πραγματικά στοιχεία των ακινήτων, καθώς τυχόν ανακρίβειες επισύρουν τις κυρώσεις που προβλέπονται στην εφαρμοζόμενη για τα έσοδα των δήμων νομοθεσία (αρ. 2, ν. 429/1976, παρ. 11 & 14, αρ. 10, ν. 1080/1980, παρ. 12 & 16, αρ. 24, ν. 2130/1993).

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ : Είσοδος πολιτών για δήλωση διόρθωσης ακινήτων

BHMA 1: Συνδεθείτε στο σύστημα μέσω των στοιχείων taxisnet.

BHMA 2: Δημιουργείστε μια δήλωση για κάθε ακίνητο που επιθυμείτε να υποβάλετε διόρθωση τ.μ. επιλέγοντας αρχικά τον Δήμο που ανήκει.

BHMA 3: Επιλέξτε από τη λίστα το ακίνητο που επιθυμείτε να διορθώσετε και τροποποιήστε τα τ.μ., σύμφωνα με τα πραγματικά.

BHMA 4: Υποβάλετε τη δήλωση.

 

Σημειώνεται ότι το ωράριο εξυπηρέτησης του κοινού στο Τμήμα Εσόδων και Περιουσίας έχει αλλάξει και πλέον λειτουργεί: Δευτέρα έως και Πέμπτη από 8:00-14:00.

 

Κατόπιν εισήγησης της Ειδικής Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων Λοιμωξιολόγων, η Kυβέρνηση αποφάσισε την αναστολή της εκπαιδευτικής λειτουργίας, όλων των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, όλης της χώρας για τις επόμενες 14 ημέρες, από την Τετάρτη 11 ως και την Τρίτη 24 Μαρτίου 2020.

Η παραπάνω απόφαση αφορά βρεφονηπιακούς σταθμούς, σχολεία, ΙΕΚ, Πανεπιστήμια, ιδιωτικά και δημόσια.

Το έκτακτο αυτό μέτρο λαμβάνεται για προληπτικούς λόγους με στόχο τη μείωση της διασποράς του ιού.

Ο Δήμος Παπάγου -Χολαργού κατόπιν της απόφασης του Υπουργείου Υγείας και μετά από έκτακτη σύγκλιση της Εκτελεστικής Επιτροπής του Δήμου μας σήμερα 11/3/2020, αποφάσισε τα κάτωθι σχετικά με την υλοποίηση εκδηλώσεων,  επιμορφωτικών και αθλητικών προγραμμάτων, αλλά και τη λειτουργία εγκαταστάσεων που εποπτεύει ή αδειοδοτεί:

 

  1. Αναστέλλεται η λειτουργία όλων των αιθουσών εκδηλώσεων και συνάθροισης κοινού του Δήμου. Ως εκ τουτου δεν θα πραγματοποιηθούν οι εκδηλώσεις, ημερίδες, παραστάσεις και κάθε είδους εκδηλώσεις που έχουν προγραμματιστεί μέχρι νεωτέρας.
  2. Αναστέλλεται η λειτουργία των σχολικών κτιρίων βάσει της σχετικής απόφασης της Κυβέρνησης. Τα σχολικά κτίρια θα παραμένουν κλειστά και κατά τις απογευματινές ώρες ως και την Τρίτη 24 Μαρτίου 2020. Ως εκ τούτου αναστέλλεται για το παραπάνω διάστημα κάθε είδους δραστηριότητα που διεξάγεται στα σχολικά κτίρια από τους οικείους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων, τα Αθλητικά Σωματεία ή άλλους φορείς στους οποίους έχουν παραχωρηθεί χώροι σχολικών κτιρίων.
  3. Αναστέλλεται η λειτουργία των δημοτικών και ιδιωτικών παιδικών σταθμών ως και την Τρίτη 24 Μαρτίου 2020.
  4. Αναστέλλεται η λειτουργία των δομών ενισχυτικής διδασκαλίας ή επιμόρφωσης κάθε είδους (φροντιστήρια, κέντρα μελέτης, κέντρα ξένων γλωσσών, κέντρα εκπαίδευσης σε δεξιότητες πληροφορικής κτλ) ως και την Τρίτη 24 Μαρτίου 2020.
  5. Αναστέλλεται η λειτουργία και κάθε είδους δραστηριότητας και εκδήλωση των ΚΑΠΗ ως και την Δευτέρα 5 Απριλίου 2020.
  6. Τα Δημοτικά Πολυιατρεία θα παραμείνουν ανοιχτά, και θα λειτουργούν βάσει σχετικών οδηγιών του ΕΟΔΥ. Επισημαίνεται ωστόσο, ότι στο μέτρο του δυνατού πρέπει να αποφεύγεται η επίσκεψη στα Δημοτικά Ιατρεία. Σε κάθε περίπτωση οι επισκέπτες οφείλουν να συμμορφώνονται με τις υποδείξεις και τις οδηγίες του προσωπικού και των ιατρών κατά την είσοδο και παραμονή τους στο χώρο.
  7. Αναστέλλεται η λειτουργία του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης του Δήμου Παπάγου - Χολαργού ως και την Τρίτη 24 Μαρτίου 2020.
  8. Αναστέλλεται η λειτουργία των προγραμμάτων (επιμορφωτικών και αθλητικών) ανηλίκων και ενήλικων του ΔΟΠΑΠ και διακόπτεται η λειτουργία των αιθουσών εκγύμνασης και δραστηριοτήτων
    (γυμναστήρια, ΠΟΚΕΠΑ, Βιβλιοθήκη)  ως και την Τρίτη 24 Μαρτίου 2020. Ως εκ τούτου διακόπτεται και η λειτουργία των δραστηριοτήτων που διεξάγονται από άλλους φορείς στις ανωτέρω εγκαταστάσεις.
  9. Αναστέλλεται η λειτουργία όλων των δραστηριοτήτων των Αθλητικών Συλλόγων πλην των προπονήσεων και αγώνων των αγωνιστικών τμημάτων – αυστηρά -   που μετέχουν σε Εθνικά και Τοπικά Πρωταθλήματα (όχι σε τουρνουά – πρωταθλήματα ιδιωτικών φορέων κτλ) τα οποία δεν έχουν ανασταλεί από τις οικείες ομοσπονδίες. Στο παραπάνω πλαίσιο, οι Αθλητικοί Σύλλογοι καλούνται να γνωστοποιήσουν άμεσα στον ΔΟΠΑΠ τα αγωνιστικά τμήματα που εμπίπτουν στην παραπάνω εξαίρεση και να προσκομίσουν αναλυτική κατάσταση αθλητών και λοιπών συμμετεχόντων (προπονητές, γιατροί, έφοροί κτλ), καθώς και την εγκατάσταση που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν.
  10. Σε κάθε περίπτωση, και βάσει των οδηγιών της Γ.Γ.Α. οι αγώνες θα πραγματοποιούνται κεκλεισμένων των θυρών και παρουσία των απολύτως αναγκαίων αθλητών, προπονητών, ιατρών, διαιτητών κτλ.
  11. Αναστέλλεται η λειτουργία όλων των παιδότοπων που εδρεύουν στον Δήμο Παπάγου - Χολαργού ως και την Τρίτη 24 Μαρτίου 2020.
  12. Οι παιδικές χαρές, τα πάρκα και οι ανοιχτές αθλητικές εγκαταστάσεις θα παραμείνουν προσβάσιμες, προς το παρόν, για το κοινό – όχι για οργανωμένα τμήματα εκγύμνασης ή διεξαγωγή εορτών, πάρτυ κτλ– με τη σύσταση προς τους πολίτες για συνετή και περιορισμένη χρήση και με την τήρηση των κανόνων και των οδηγιών του ΕΟΔΥ σχετικά με τις προφυλάξεις που πρέπει ο κάθε πολίτης να λάβει ατομικά για τον εαυτό του και για τους γύρω του.

Τα παραπάνω υπαγορεύονται από τις σχετικές συστάσεις της Ειδικής Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων Λοιμωξιολόγων, των οδηγιών του ΕΟΔΥ και τις αποφάσεις της Κυβέρνησης με αποκλειστικό στόχο τη διαφύλαξη της δημόσιας υγείας και  τη μείωση της διασποράς του ιού.

Καλούνται οι πολίτες αλλά και οι ιδιωτικοί φορείς που δραστηριοποιούνται στην πόλη μας,  να σεβαστούν και να ακολουθήσουν τις παραπάνω οδηγίες, ώστε όλοι μαζί να καταφέρουμε τη μείωση της διασποράς του ιού.

Ο Δήμος Παπάγου - Χολαργού συνιστά στους πολίτες να ακολουθούν τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, και να ενημερώνονται διαρκώς από την ιστοσελίδα του Δήμου (www.dpapxol.gov.gr) για την λήψη ενδεχόμενων νέων μέτρων.

 

Ερωτήσεις και απαντήσεις για το νέο κορωνοϊό SARS–CoV-2 - Πώς μπορώ να προφυλαχθώ από το COVID-19 

 

Μετά από αίτημα των δημάρχων Αθηναίων Κώστα Μπακογιάννη, Παπάγου – Χολαργού Ηλία Αποστολόπουλου και Ζωγράφου Βασίλη Θώδα, πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, σύσκεψη για το μέλλον του Πάρκου Γουδή. Σε αυτήν συμμετείχαν ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κωστής Χατζηδάκης, ο υφυπουργός Χωροταξίας και Αστικού Σχεδιασμού Δημήτρης Οικονόμου και ο Γενικός Γραμματέας Χωρικού Σχεδιασμού και Αστικού Περιβάλλοντος Ευθύμιος Μπακογιάννης.

Περίγραμμα δράσεων από το ΥΠΕΝ

Ο κ. Χατζηδάκης έθεσε το περίγραμμα και  χρονοδιάγραμμα των δράσεων για το Πάρκο Γουδή και υπογράμμισε ότι ήδη το Υπουργείο μεριμνά για:

  • τη γρήγορη ανάρτηση της Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ),
  • την προώθηση του Προεδρικού Διατάγματος του Υμηττού που σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα στο Συμβούλιο της Επικρατείας,
  • την εκπόνηση Ειδικού Χωρικού Σχεδίου
  • και τις όποιες νομοθετικές παρεμβάσεις χρειάζονται προκειμένου ο Φορέας Διαχείρισης -με την Αυτοδιοίκηση υπεύθυνη - να προχωρήσει στην ενοποίηση και αξιοποίηση του καινούριου Πάρκου Γουδή  προς όφελος των πολιτών.

 

Μετά το πέρας της σύσκεψης ο κ. Χατζηδάκης δήλωσε:

«Αποφασίσαμε η Πολιτεία να δράσει χωρίς καθυστερήσεις για το Πάρκο Γουδή. Είναι μια  σημαντική πρωτοβουλία για μια πιο πράσινη Αθήνα με ποιότητα ζωής. Το Πάρκο Γουδή είναι ένας «πνεύμονας» στο κέντρο της πόλης που δεν αξιοποιείται. Δεν θα είναι εύκολη η πορεία προς τα εκεί. Θα πρέπει λοιπόν να υπάρξει συνεννόηση με τα εμπλεκόμενα Υπουργεία, όπως το Υπουργείο Αμύνης και το Υπουργείο Ανάπτυξης, καθώς  και με όλους όσοι έχουν λόγο εντός του Πάρκου Γουδή, προκειμένου να αντιμετωπιστούν όλα τα εμπόδια και να προχωρήσουμε στην απόδοση του Πάρκου στο κοινό. Ο χρόνος που έχουμε δώσει στους εαυτούς μας είναι περίπου ένα έτος για την αντιμετώπιση όλων αυτών των εμποδίων. Στόχος του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας δεν είναι να αποτελεί διαχειριστή πάρκων, αλλά σε συνεργασία με την Αυτοδιοίκηση να λειτουργεί επιτελικά και δραστικά προς την αναβάθμιση της ζωής των πολιτών».

 

Από την πλευρά του ο Δήμαρχος Παπάγου – Χολαργού Ηλίας Αποστολόπουλος δήλωσε:

«Αισθάνομαι ιδιαίτερα χαρούμενος και δικαιωμένος για τη συνεπή μας θέση υπέρ ενός ενιαίου και αδιαίρετου Μητροπολιτικού Πάρκου και ιδιαίτερα ικανοποιημένος καθώς στη συνάντησή μας με τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κωστή Χατζηδάκη, μπήκε ένας συγκεκριμένος και χρονικά προσδιορισμένος στόχος. Προχωράμε με κοινή βούληση, σε μια εποχή όπου οι συνθήκες επιβάλλουν αποτελεσματικές πολιτικές σε ζητήματα της προστασίας του περιβάλλοντος».

Το κλείσιμο κάθε δομής όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων σε όλη τη χώρα, ως μέτρο κατά της διασποράς του κορωνοϊού, ανακοίνωσε ο υπουργός Υγείας, Βασίλης Κικίλιας.

Συγκεκριμένα, ανακοίνωσε το κλείσιμο βρεφονηπιακών σταθμών, σχολείων, ΙΕΚ και Πανεπιστημίων, δημόσιων και ιδιωτικών, από αύριο Τετάρτη και για 14 ημέρες, σημειώνοντας πως θα υπάρξει ειδική μέριμνα τόσο για τους εργαζόμενους γονείς όσο και τις επιχειρήσεις που πλήττονται.

Στην ανακοίνωσή του επίσης, ο υπουργός επισήμανε πως πρόκειται για προληπτικό μέτρο και ζήτησε από όλους ατομική υπευθυνότητα και ειδικά οι γονείς να περιορίσουν τα παιδιά, αφού το μέτρο αυτό στοχεύει αποκλειστικά στον περιορισμό της διασποράς της νόσου. 

 

 

Μνημόσυνα για τους αποβιώσαντες Δημάρχους, Κοινοτάρχες, Δημοτικούς και Κοινοτικούς Συμβούλους και δωρητές Παπάγου και Χολαργού, τελέστηκαν από το Δήμο Παπάγου – Χολαργού, το Σάββατο 7 και την Κυριακή 8 Μαρτίου.

Τα δύο μνημόσυνα πραγματοποιήθηκαν αντίστοιχα στον «Ιερό Ναό Παμμεγίστων Ταξιαρχών» του Κοιμητηρίου Χολαργού και στον «Ιερό Ναό Ευαγγελισμός της Θεοτόκου», του Κοιμητηρίου Παπάγου, παρουσία συζύγων, τέκνων και άλλων συγγενών των αποβιωσάντων.

Παρόντες επίσης ο Δήμαρχος Ηλίας Αποστολόπουλος, οι Επίτιμοι Δήμαρχοι Βασίλειος Ξύδης και Χαράλαμπος Σκούρτης, ο πρώην Δήμαρχος Χολαργού Δημήτριος Νικολάου και μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου.  

Προστασία δεδομένων

Επικοινωνία

 
  info (@) dpapxol.gov.gr
  213-2002.800
  210-6513840
  Περικλέους 55, 15561 Χολαργός
 

   

 
Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech