ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ
Ο Δήμαρχος Παπάγου - Χολαργού
Προκηρύσσει τη διενέργεια διεθνούς ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού άνω των ορίων για την υπηρεσία με τίτλο «ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΚΤΙΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΑΠΑΓΟΥ – ΧΟΛΑΡΓΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΑ (03) ΕΤΗ» με σφραγισμένες προσφορές και συμπλήρωση των εντύπων προσφοράς, µε κριτήριο κατακύρωσης της σύμβασης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά, βάσει τιμής και σύμφωνα με όσα ορίζονται στην υπ’ αριθ. 12025096 μελέτη.
Κωδικός NUTS κυρίου τόπου EL301: Αττική (Βόρειος Τομέας Αθηνών). Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί με χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr του συστήματος με ημερομηνία λήξης κατάθεσης προσφορών την 20/06/2025 και ώρα 11:00 π.μ. και ημερομηνία αποσφράγισης την 23/06/2025 και ώρα 11:00 π.μ. (α/α συστήματος 372090).
Οι παρεχόμενες υπηρεσίες κατατάσσονται στον ακόλουθο κωδικό του Κοινού Λεξιλογίου δημοσίων συμβάσεων (CPV) : 90911200-8 «Υπηρεσίες καθαρισμού κτιρίων»
Η παρούσα σύμβαση δεν υποδιαιρείται σε τμήματα.
Ο προϋπολογισμός της δαπάνης ανέρχεται στο συνολικό ποσό των 387.013,92€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 12025096 μελέτη, ενώ έχουν προβλεφθεί οι αναλογούσες πιστώσεις στους προϋπολογισμούς έτους 2026-2027-2028 (10.6274.0001).
Οι οικονομικές προσφορές, τα τεχνικά στοιχεία των προσφορών και όλα τα έγγραφα που απαιτούνται για την διενέργεια του διαγωνισμού και τη συμμετοχή σ' αυτόν συντάσσονται στην Ελληνική γλώσσα. Οι υποβαλλόμενες προσφορές ισχύουν και δεσμεύουν τους οικονομικούς φορείς για διάστημα δώδεκα (12) μηνών από την επόμενη της διενέργειας του διαγωνισμού.
Προσφορές υποβάλλονται για το σύνολο των ζητούμενων υπηρεσιών
Στο διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος όσοι διαθέτουν τα προσόντα και δικαιολογητικά συμμετοχής, που απαιτεί η διακήρυξη.
Για την έγκυρη συμμετοχή στη διαδικασία σύναψης της παρούσας σύμβασης, κατατίθεται από τους συμμετέχοντες οικονομικούς φορείς (προσφέροντες), εγγυητική επιστολή συμμετοχής, που ανέρχεται σε ποσοστό 2% επί της εκτιμώμενης αξίας προ ΦΠΑ, ήτοι στο ποσό των 6.242,16€. Στην περίπτωση ένωσης οικονομικών φορέων, η εγγύηση συμμετοχής περιλαμβάνει και τον όρο ότι η εγγύηση καλύπτει τις υποχρεώσεις όλων των οικονομικών φορέων που συμμετέχουν στην ένωση.
Ο συμμετέχων οικονομικός φορέας στον οποίο θα γίνει η κατακύρωση της υπηρεσίας, υποχρεούται να καταθέσει για την υπογραφή της σύμβασης εγγύησης καλής εκτέλεσης, σύμφωνα με το άρθρο 72 παρ. 4 του ν. 4412/2016, το ύψος της οποίας ανέρχεται σε ποσοστό 4% επί της εκτιμώμενης αξίας της σύμβασης εκτός ΦΠΑ (χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα δικαιώματα προαίρεσης) και κατατίθεται μέχρι και την υπογραφή του συμφωνητικού.
Το σύνολο των τευχών του διαγωνισμού που αναφέρουν αναλυτικά τους όρους του διαγωνισμού θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Δήμου www.dpapxol.gov.gr, όπου παρέχεται ελεύθερη, άμεση και πλήρης πρόσβαση από την ημερομηνία δημοσίευσης στην Εφημερίδα των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, καθώς και στη Διαδικτυακή πύλη www.promitheus.gov.gr, του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. Η παρούσα θα δημοσιευθεί στον ελληνικό τύπο, σύμφωνα με όσα ορίζει η νομοθεσία. Η δαπάνη των δημοσιεύσεων στον Ελληνικό Τύπο βαρύνει τον ανάδοχο. Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία επικοινωνήστε με το Τμήμα Προμηθειών του Δήμου στα τηλέφωνα 213-2002842/841/859.
Ο Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού
Ηλίας Αποστολόπουλος
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της υπηρεσίας με τίτλο: «ΑΡΔΕΥΣΗ ΔΕΝΤΡΩΝ ΜΕ ΒΥΤΙΟ».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη: κ. Α. Βατικιώτη) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη και τη σχετική πρόσκληση μέχρι και την Τετάρτη 14/05/2025 και ώρα:14.00.
A. στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός)
ή
Β. στο email του Γραφείου Πρωτοκόλλου : protocol@dpapxol.gov.gr, με κοινοποίηση στο Τμήμα Περ. Διαχείρισης- email: avatikiotis@dpapxol.gov.gr
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της προμήθειας / υπηρεσίας με τίτλο: « ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΕIΔΩΝ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κας Ελευθερίας Φράγκου ), σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, και τη σχετική πρόσκληση, έως και τις 06/05/ 2025, και ώρα 14:00,
Α. στο Γραφείο ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
ή
Β. στο e-mail του πρωτοκόλλου του Δήμου: protocol@dpapxol.gov.gr και κοινοποίηση στο e-mail 4paidikosxolargou@gmail.com .
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της προμήθειας / υπηρεσίας με τίτλο: « ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΕΠΟΠΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κας Ελευθερίας Φράγκου ) ,σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, και τη σχετική πρόσκληση, έως και τις 06/05/ 2025, και ώρα 14:00,
Α. στο Γραφείο ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
ή
Β. στο e-mail του πρωτοκόλλου του Δήμου: protocol@dpapxol.gov.gr και κοινοποίηση στο e-mail 4paidikosxolargou@gmail.com .
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της υπηρεσίας με τίτλο: «ΑΡΔΕΥΣΗ ΔΕΝΤΡΩΝ ΜΕ ΒΥΤΙΟ».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη: κ. Α. Βατικιώτη) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη και τη σχετική πρόσκληση μέχρι και τη Δευτέρα 05/05/2025 και ώρα: 15.00.
A. στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός)
ή
Β. στο email του Γραφείου Πρωτοκόλλου : protocol@dpapxol.gov.gr, με κοινοποίηση στο Τμήμα Περ. Διαχείρισης- email: avatikiotis@dpapxol.gov.gr
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της προμήθειας / υπηρεσίας με τίτλο: « ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ και ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΕΝΤΡΟΥ ΗΧΟΥ στο 2ο και 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ ».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κας Ελένης Μελαχροινάκη), σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, και τη σχετική πρόσκληση, από σήμερα έως και τις 12/05/ 2025, και ώρα 14:00,
Α. στο Γραφείο ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
ή
Β. στο e-mail του πρωτοκόλλου του Δήμου: protocol@dpapxol.gov.gr και κοινοποίηση στο e-mail paidias@dpapxol.gov.gr .
Ο Δήμος μας ενδιαφέρεται να θέσει τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης του άρθρου 118 του Ν. 4412/2016, όπως αυτό αντικαταστάθηκε από το άρθρο 50 του Ν.4782/21, την «ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΡΓΑΝΩΝ ΑΥΛΕΙΩΝ ΧΩΡΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ 2025» ενδεικτικού προϋπολογισμού 5.645,00 € πλέον Φ.Π.Α. αρ. Μ12025048 μελέτη.
Για την κάλυψη της δαπάνης της ανωτέρω προμήθειας έχει εκδοθεί η υπ' αριθ. 398/2025 (ΑΔΑ: ΡΠΥΑΩΞ1-2ΧΧ) Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης σε βάρος του Κ.Α.Ε 15.6265.0002 .
Παρακαλούμε, αφού λάβετε υπόψη σας τις απαιτήσεις, τους όρους και τον ενδεικτικό προϋπολογισμό της υπ' αρ. Μ12025048 μελέτης, να μας αποστείλετε σχετική προσφορά για την ανωτέρω υπηρεσία μέχρι και την 28η/04/2025 και ώρα: 14:00.
Η προσφορά σας θα κατατεθεί στο πρωτόκολλο του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (δ/νση: Περικλέους 55, Τ.Κ. 15561, Χολαργός) σε ΚΛΕΙΣΤΟ, ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ και ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΕΝΟ ΦΑΚΕΛΟ με τις περισσότερες ενδείξεις ΟΧΕΙΟΧΡΟΧΟΙ
.
ΤΗΝ «ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΡΓΑΝΩΝ ΑΥΛΕΙΩΝ ΧΩΡΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ 2025»
ΥΠΟΨΗ Κ. ΤΣΑΡΔΑΚΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της προμήθειας / υπηρεσίας με τίτλο: « Ψεκασμοί για την καταπολέμηση παρασίτων εντόμων κ.λ.π., για το έτος 2025 ».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κου Αρτέμη Βατικιώτη ) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, και τη σχετική πρόσκληση
έως και τις 17-4-2025 και ώρα 13:00,
Α. στο Γραφείο ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).
ή
Β. στο e-mail του πρωτοκόλλου του Δήμου: protocol@dpapxol.gov.gr και κοινοποίηση στα e-mail avatikiotis@dpapxol.gov.gr .
Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της προμήθειας με τίτλο:«Προμήθεια και εγκατάσταση κέντρου ήχου στο 2ο και 3ο Δημοτικό Σχολείο Χολαργού».
Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη: Τμήματος Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και ΚΔΑΠ) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη και τη σχετική πρόσκληση μέχρι και την Τετάρτη 16/04/2025 και ώρα: 14:00.
Α. στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός)
ή
Β. στο e-mail του Τμήματος Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και ΚΔΑΠ: paidias@dpapxol.gov.gr
Περισσότερα...
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Ο Δήμος μας ενδιαφέρεται να αναθέσει με την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης του άρθρου 118 του Ν. 4412/2016 την υπηρεσία με τίτλο: «Υπηρεσίες μίσθωσης φωτοαντιγραφικών μηχανημάτων Δήμου Παπάγου Χολαργού» ενδεικτικού προϋπολογισμού ΤΡΙΑΝΤΑ ΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΠΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΩΔΕΚΑ ΕΥΡΩ (35.712,00 €) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%, όπως περιγράφεται στην υπ’ αρ. 12025066 μελέτη της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών.
Για την κάλυψη της δαπάνης της ανωτέρω υπηρεσίας έχει εκδοθεί η υπ’ αριθ. 609/2025 Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης Πολυετούς Δαπάνης (ΑΔΑ: 6ΖΦΗΩΞ1-ΧΓ8), σε βάρος των Κ.Α. 70.6235.0001, 70.6235.0002 & 10.6235.0001 οικ. έτους 2025.
Παρακαλούμε, αφού λάβετε υπόψη σας τις τεχνικές προδιαγραφές, τους όρους και τον ενδεικτικό προϋπολογισμό της υπ’ αρ. 12025066 μελέτης της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, να μας αποστείλετε σχετική προσφορά για την ανωτέρω Υπηρεσία μέχρι και την Πέμπτη, 10/04/2025 και ώρα: 13:30.
Η προσφορά σας θα κατατεθεί ιδιοχείρως στο τμήμα Πρωτοκόλλου του Δήμου Παπάγου-Χολαργού στην διεύθυνση Περικλέους 55, Τ.Κ. 15561 στον Χολαργό, σε ΚΛΕΙΣΤΟ, ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ και ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ ΦΑΚΕΛΟ με τις ακόλουθες ενδείξεις:
• «ΠΡΟΣΟΧΗ – ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΧΘΕΙ Ο ΦΑΚΕΛΟΣ»,
• ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ: «Υπηρεσίες μίσθωσης φωτοαντιγραφικών μηχανημάτων Δήμου Παπάγου Χολαργού»,
• Τα πλήρη στοιχεία του αποστολέα.
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Ο Δήμος μας ενδιαφέρεται να αναθέσει με την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης του άρθρου 118 του Ν. 4412/2016, όπως αυτό αντικαταστάθηκε από το άρθρο 50 του Ν.4782/21, την ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΓΡΑΦΙΚΗΣ ΥΛΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ενδεικτικού προϋπολογισμού 4354,00 € πλέον 24 % ΦΠΑ, ήτοι συνολικού προϋπολογισμού 5398,96 € όπως περιγράφεται στην υπ’ αριθ. 12025069 / 2025 μελέτη.
Για την κάλυψη της δαπάνης της ανωτέρω προμήθειας έχει εκδοθεί η υπ’ αριθ. 568-26.3.2025 Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης σε βάρος ΚΑ 70.6612.0001
Παρακαλούμε, αφού λάβετε υπόψη σας τις τεχνικές προδιαγραφές, τους όρους και τον ενδεικτικό προϋπολογισμό της υπ’ αρ. 12025069 μελέτης η οποία επισυνάπτεται , να μας αποστείλετε σχετική προσφορά για την ανωτέρω προμήθεια μέχρι και την Τετάρτη 02/04/2025 και ώρα 14:00.
Η προσφορά σας θα κατατεθεί (δύο εναλλακτικοί τρόποι):
Α. στο πρωτόκολλο του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (δ/νση: Περικλέους 55, Τ.Κ. 15561, Χολαργός) σε ΚΛΕΙΣΤΟ, ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ και ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ ΦΑΚΕΛΟ με τις ακόλουθες ενδείξεις:
1. «ΠΡΟΣΟΧΗ – ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΧΘΕΙ Ο ΦΑΚΕΛΟΣ»
2. ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΓΡΑΦΙΚΗΣ ΥΛΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ»,
ΥΠΟΨΗ: κ. ΝΤΕΡΟΥ ΕΛΕΝΗ
3. Τα πλήρη στοιχεία του αποστολέα
ή
Β. Στο email του Γραφείου πρωτοκόλλου : protocol@dpapxol.gov.gr , με κοινοποίηση στο Τμήμα Παιδείας του Δήμου Παπάγου – Χολαργού στα email: paidias@dpapxol.gov.gr και enterou@dpapxol.gov.gr, αν τα έγγραφα είναι σε ηλεκτρονική μορφή με τις κατάλληλες ψηφιακές υπογραφές όπου είναι απαραίτητο.
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Ο Δήμος μας ενδιαφέρεται να αναθέσει με την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης του άρθρου 118 του Ν. 4412/2016, όπως αυτό αντικαταστάθηκε από το άρθρο 50 του Ν.4782/21, την «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΣΙΔΗΡΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ 2025» ενδεικτικού προϋπολογισμού 4.031,80 € πλέον Φ.Π.Α 24%, ήτοι συνολικού προϋπολογισμού 4999,43 € όπως περιγράφεται στην υπ’ αρ. Μ12025067 μελέτη.
Για την κάλυψη της δαπάνης της ανωτέρω προμήθειας έχει εκδοθεί η υπ’ αριθ. 581/2025 (ΑΔΑ: 6ΘΝΣΩΞ1-Η9Β) Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης σε βάρος του Κ.Α.Ε 30.7336.0005.
Παρακαλούμε, αφού λάβετε υπόψη σας τις τεχνικές προδιαγραφές, τους όρους και τον ενδεικτικό προϋπολογισμό της υπ’ αρ. Μ12025067 μελέτης, να μας αποστείλετε σχετική προσφορά για την ανωτέρω υπηρεσία μέχρι και την 02/04/2025 και ώρα: 14:00.
Η προσφορά σας θα κατατεθεί στο πρωτόκολλο του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (δ/νση: Περικλέους 55, Τ.Κ. 15561, Χολαργός) σε ΚΛΕΙΣΤΟ, ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ και ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ ΦΑΚΕΛΟ με τις ακόλουθες ενδείξεις:
1. «ΠΡΟΣΟΧΗ – ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΧΘΕΙ Ο ΦΑΚΕΛΟΣ»
2. ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΣΙΔΗΡΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ 2025 »
ΥΠΟΨΗ Κ. ΤΣΑΡΔΑΚΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
3. Τα πλήρη στοιχεία του αποστολέα
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Ο Δήμος μας ενδιαφέρεται να αναθέσει με την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης του άρθρου 118 του Ν. 4412/2016, όπως αυτό αντικαταστάθηκε από το άρθρο 50 του Ν.4782/21, την «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΑΣΦΑΛΤΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ 2025» ενδεικτικού προϋπολογισμού 3.186,80 € πλέον Φ.Π.Α 24%, ήτοι συνολικού προϋπολογισμού 3.951,63 € όπως περιγράφεται στην υπ’ αρ. Μ12025063 μελέτη.
Για την κάλυψη της δαπάνης της ανωτέρω προμήθειας έχει εκδοθεί η υπ’ αριθ. 565/2025 (ΑΔΑ: 9ΩΗΓΩΞ1-ΤΨΟ) Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης σε βάρος του Κ.Α.Ε 30.7333.0019 .
Παρακαλούμε, αφού λάβετε υπόψη σας τις τεχνικές προδιαγραφές, τους όρους και τον ενδεικτικό προϋπολογισμό της υπ’ αρ. Μ12025063 μελέτης, να μας αποστείλετε σχετική προσφορά για την ανωτέρω υπηρεσία μέχρι και την 02/04/2025 και ώρα: 14:00.
Η προσφορά σας θα κατατεθεί στο πρωτόκολλο του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (δ/νση: Περικλέους 55, Τ.Κ. 15561, Χολαργός) σε ΚΛΕΙΣΤΟ, ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ και ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ ΦΑΚΕΛΟ με τις ακόλουθες ενδείξεις:
1. «ΠΡΟΣΟΧΗ – ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΧΘΕΙ Ο ΦΑΚΕΛΟΣ»
2. ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΑΣΦΑΛΤΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ 2025 »
ΥΠΟΨΗ Κ. ΤΣΑΡΔΑΚΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
3. Τα πλήρη στοιχεία του αποστολέα