Welcome to Δήμος Παπάγου Χολαργού   Click to listen highlighted text! Welcome to Δήμος Παπάγου Χολαργού Powered By GSpeech
Το site υποστηρίζει text to speech   Click to listen highlighted text! Το site υποστηρίζει text to speech Powered By GSpeech

Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της  Υπηρεσίας με τίτλο: «Ανάπτυξη συντήρηση και τεχνική υποστήριξη Διαδικτυακής  Πύλης Δήμου Παπάγου-Χολαργού».

Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη E. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΥ- ΤΜΗΜΑ Τ.Π.Ε.) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από Παρασκευή  11/8/2017 έως Δευτέρα 14/8/2017, από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ  του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).

 

 

ΔΗΜΟΣ ΠΑΠΑΓΟΥ  - ΧΟΛΑΡΓΟΥ

ΓΙΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ 

Α. ΧΑΤΖΗΠΑΥΛΗ 

213 2002841/842/859

Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της  Υπηρεσίας με τίτλο: «Παροχή υπηρεσιών για την αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης και την υποβολή πρότασης ενεργειακής αναβάθμισης του Δημοτικού Ηλεκτροφωτισμού του Δήμου Παπάγου Χολαργού, με αυτοχρηματοδότηση».

 Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη κ. Κωνστάντιου – Τεχνική Υπηρεσία) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από Πέμπτη  3/8/2017 έως Παρασκευή 4/8/2017, από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ  του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).

 

 

ΔΗΜΟΣ ΠΑΠΑΓΟΥ  - ΧΟΛΑΡΓΟΥ

ΓΙΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ 

Α. ΧΑΤΖΗΠΑΥΛΗ 

213 2002841/842/859

Η Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Παπάγου-Χολαργού θα προβεί στη σύναψη έντεκα (11) συμβάσεων μίσθωσης έργου για θέσεις καθαριστριών στις σχολικές μονάδες της αρμοδιότητάς της, όπως αυτές περιγράφονται παρακάτω:

 

Α/Α

ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ

ΕΙΔΟΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ

ΘΕΣΕΙΣ

1

1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-1ο ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΠΑΓΟΥ

ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΕΡΓΟΥ Σ.Μ.Ε.

3

2

1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ

ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΕΡΓΟΥ Σ.Μ.Ε.

3

3

1ο ΛΥΚΕΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ

ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΕΡΓΟΥ Σ.Μ.Ε.

2

4

2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ

ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΕΡΓΟΥ Σ.Μ.Ε.

2

5

2ο ΛΥΚΕΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ

ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΕΡΓΟΥ Σ.Μ.Ε.

1

 

Έργο των απασχολούμενων αποτελεί ο καθαρισμός των αιθουσών διδασκαλίας, των γραφείων διδασκόντων, των κοινοχρήστων χώρων και των προαυλίων των παραπάνω σχολικών μονάδων.

Η σχέση εργασίας θα είναι με σύμβαση μίσθωσης έργου ορισμένου χρόνου από την ημερομηνία της υπογραφής έως και τις 30-06-2018.

Η πρόσληψη θα γίνει με κοινωνικοοικονομικά κριτήρια και μοριοδοτείται ως ακολούθως:

Α. Βαθμολογούμενα κριτήρια υποψηφίων:

  1. ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ (200 μονάδες για 4 μήνες ανεργίας και 75 μονάδες ανά μήνα ανεργίας άνω των 4 μηνών, με ανώτατο όριο τους 12 μήνες)

ΜΗΝΕΣ

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12 και άνω

 

ΜΟΝΑΔΕΣ

50

100

150

200

275

350

425

500

575

650

725

800

 

  1. ΤΡΙΤΕΚΝΟΣ-ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ Η΄ ΤΕΚΝΟ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ (50 μονάδες για κάθε τέκνο)

ΠΑΙΔΙΑ

3

4

5

6

7

ΜΟΝΑΔΕΣ

150

200

250

300

350

                    

  1. ΑΝΗΛΙΚΑ ΤΕΚΝΑ (30 μονάδες για κάθε ανήλικο τέκνο)

Αρ. ΤΕΚΝΩΝ

1

2

3

ΜΟΝΑΔΕΣ

30

60

90

 

4.ΓΟΝΕΑΣ ΜΟΝΟΓΟΝΕΙΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ (50 μονάδες για κάθε τέκνο)

Αρ.ΤΕΚΝΩΝ

1

2

3

4

5

ΜΟΝΑΔΕΣ

50

100

150

200

250

 

  1. ΓΟΝΕΑΣ ΜΕ ΤΕΚΝΑ ή ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΣΥΖΥΓΟ – ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΑΝΩ ΤΟΥ 67% (100 μονάδες για κάθε άτομο με αναπηρία ανω του 67%)

Αρ.ΑΤΟΜΩΝ

1

2

3

4

5

ΜΟΝΑΔΕΣ

100

200

300

400

500

 

  1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ (Πραγματικό ή Τεκμαρτό)ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΕΤΟΥΣ 2016

 0€ – 500€                    500 μόρια

500 €-1.000 €               400 μόρια

 1.001€ -5.000 €           300 μόρια

 5.001€ -10.000 €         100 μόρια

10.001€ -15.000 €         50 μόρια

15.001€ +                     0 μόρια

  1. ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ

ΜΗΝΕΣ

1

2

3

.....

50

.....

60

ΜΟΝΑΔΕΣ

40

80

120

......

2000

......

2400

 

Σε περίπτωση ισοψηφίας υποψηφίων θα διενεργηθεί δημόσια κλήρωση ενώπιον του Προέδρου της Σχολικής Επιτροπής, του Διευθυντή της Σχολικής Μονάδας και των ενδιαφερομένων.

 

Β. Τα  απαραίτητα δικαιολογητικά συμμετοχής είναι τα εξής :

  1. Αίτηση με τα πλήρη στοιχεία του διαγωνιζόμενου.
  2. Φωτοαντίγραφο της Αστυνομικής Ταυτότητας-Διαβατηρίου
  3. Άδεια νόμιμης παραμονής στην χώρα και Άδεια Εργασίας (φωτοαντίγραφο θεωρημένο για το ακριβές αυτού από Δημόσια Αρχή)
  4. Βεβαίωση από Ιατρό –Παθολόγο ,με την οποία να δηλώνεται η φυσική καταλληλότητα για την άσκηση των καθηκόντων.
  5. ΑΜΚΑ (φωτοαντίγραφο)
  6. ΑΜ ΙΚΑ (φωτοαντίγραφο)
  7. Εκκαθαριστικό σημείωμα φορ.έτους 2016.
  8. Πιστοποιητικό Οικογενειακής κατάστασης πρόσφατης έκδοσης.
  9. Για τους γονείς με τέκνα , υποψηφίους με σύζυγο και υποψήφιους με προστατευόμενο μέλος , με αναπηρία 67% και άνω, Πιστοποιητικό της Υγειονομικής Επιτροπής του Ασφαλιστικού Φορέα τους που να είναι σε ισχύ.
  10. Βεβαίωση προϋπηρεσίας και καλής εκτέλεσης καθηκόντων από τον Διευθυντή του σχολείου εφόσον δηλώνεται προϋπηρεσία.
  11. Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/1986 ότι ο/η ενδιαφερόμενος/η δεν έχει υπογράψει σύμβαση για καθαριότητα σε άλλο σχολείο.
  12. Υπεύθυνη Δήλωση στην οποία να δηλώνεται ότι δεν έχουν καταδικαστεί και ότι δεν είναι φυγόποινοι ή φυγόδικοι για κανένα από τα αδικήματα του άρθρου 8 του Υπαλληλικού Κώδικα.
  13. Φωτοτυπία κάρτας ανεργίας και Βεβαίωση ΟΑΕΔ για χρόνο ανεργίας.

 

Οι αιτήσεις και τα δικαιολογητικά των υποψηφίων θα αξιολογηθούν και οι υποψήφιοι θα καταταγούν με σειρά προτεραιότητας.

Σημείωση: Η παράλειψη κατάθεσης έστω κι ενός εκ των ανωτέρω δικαιολογητικών καθιστά την αίτηση μη αξιολογήσιμη.

 

Δ. Γενικά Προσόντα Συμμετοχής.

Οι υποψήφιοι για να γίνουν δεκτοί στη διαδικασία επιλογής πρέπει να έχουν ηλικία 18 έως 68 ετών.

Ε. Τόπος Υποβολής των Δικαιολογητικών.

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλουν τα δικαιολογητικά στα γραφεία της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Αναστάσεως 90 Παπάγου, 3ος όροφος.   Για περαιτέρω διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο τηλέφωνο 213.2027.157.

Η προθεσµία υποβολής των αιτήσεων είναι πέντε (5) ηµέρες από τις 31.07.2017 έως  τις 04.08.2017 και ώρες 08.30-13.30.

 

Ζ.  Ανάρτηση αποτελεσμάτων.

Μετά την κατάρτιση των πινάκων με την κατάταξη των υποψηφίων, η Σχολική Επιτροπή θα αναρτήσει, το αργότερο µέσα σε είκοσι πέντε (25) ηµέρες από τη λήξη της προθεσµίας υποβολής των αιτήσεων συµµετοχής, τους πίνακες κατάταξης των υποψηφίων, οι οποίοι θα αναρτηθούν στον πίνακα ανακοινώσεων του Δημαρχείου Παπάγου Χολαργού καθώς και στα γραφεία της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

 

Περίληψη της προκήρυξης θα αναρτηθεί στον πίνακα ανακοινώσεων του Δημαρχείου Παπάγου-Χολαργού, στην είσοδο των σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και ηλεκτρονικά στο portal του Δήμου.

 

Ο Πρόεδρος

Μιχάλης Τράκας

Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της  Υπηρεσίας με τίτλο: «ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ (2017)».

 Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη Π. ΤΣΑΡΔΑΚΛΗ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από Τετάρτη 2/8/2017 έως Παρασκευή 4/8/2017, από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ  του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).

 

 

ΔΗΜΟΣ ΠΑΠΑΓΟΥ  - ΧΟΛΑΡΓΟΥ

ΓΙΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ 

Α. ΧΑΤΖΗΠΑΥΛΗ 

213 2002841/842/859

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ

Ο Δήμαρχος Παπάγου - Χολαργού

Προκηρύσσει τη διενέργεια ηλεκτρονικού ανοικτού διεθνούς διαγωνισμού για την προμήθεια με τίτλο «Προμήθεια τροφίμων για τις ανάγκες του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου και του Ν.Π.Δ.Δ. Δ.Ο.Κ.ΜΕ.Π.Α καθώς και γάλακτος για το προσωπικό του Δήμου και των Ν.Π.Δ.Δ. Δ.Ο.Κ.ΜΕ.Π.Α & Δ.Ο.Π.Α.Π.» με σφραγισμένες προσφορές και συμπλήρωση του επισυναπτόμενου εντύπου προσφοράς, με κριτήριο κατακύρωσης τη χαμηλότερη προσφορά, η οποία δοθεί ως εξής:

α) με ποσοστό έκπτωσης επί τοις εκατό (%) επί της εκάστοτε διαμορφούμενης και πιστοποιούμενης από την ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΓΕΝ. Δ/ΝΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, Δ/ΝΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, Π.Ε. ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ, ΤΜΗΜΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Μέση Λιανική Τιμή πώλησης του είδους, κατά την ημέρα παράδοσης αυτού και που θα αντιστοιχεί σε κάθε χαρακτηριστικό γνώρισμα του είδους για τα εξής είδη: ελαιόλαδο, οπωροκηπευτικά, κρέατα, πουλερικά και ιχθύς (νωπά και κατεψυγμένα). Το ποσοστό έκπτωσης επί τοις εκατό (%) θα είναι το ίδιο για όλα τα είδη του κάθε τμήματος,

β) Με τιμές μονάδας (συμπλήρωση τιμολογίου) για τα υπόλοιπα είδη. CPV: 15511000-3, 15411110-6, 15811000-6, 15800000-6, 15000000-8, 15331170-9, 15300000-1, 15110000-2, 15220000-6. Κωδικός NUTS κυρίου τόπου παράδοσης της προμήθειας EL301: Αττική (Βόρειος Τομέας Αθηνών) Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί με χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr του συστήματος με ημερομηνία λήξης κατάθεσης προσφορών την 11/9/2017 και ώρα 14.00 μ.μ. και ημερομηνία αποσφράγισης την 18/9/2017 και ώρα 11.30 π.μ. Ο προϋπολογισμός της δαπάνης ανέρχεται στο συνολικό ποσό των 368.500,17€ (τριακοσίων εξήντα οκτώ χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ και δέκα επτά λεπτών) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 2017122 συνολική Μελέτη του Δήμου, για την οποία έχουν προβλεφθεί οι αναλογούσες πιστώσεις στους προϋπολογισμούς έτους 2017 του Δήμου και των Ν.Π.Δ.Δ. Δ.Ο.Κ.ΜΕ.Π.Α.& Δ.Ο.Π.Α.Π. (ΚΑ ΔΗΜΟΥ 15.6473.0002, 10.6061.0001, 15.6061.0001, 20.6061.0001, 30.6061.0001, 35.6061.0001, 45.6061.0001, ΚΑ Δ.Ο.Κ.ΜΕ.Π.Α. 6481.01, 6063.02, ΚΑ Δ.Ο.Π.Α.Π. 10.6061.003) (ΑΑΥ ΔΗΜΟΥ 408,409,410,411,412,413/2017 ΑΑΥ ΔΟΚΜΕΠΑ 95,96/2017 ΑΑΥ ΔΟΠΑΠ 4/2017) και θα προβλεφθεί η διάθεση σχετικών πιστώσεων στους προϋπολογισμούς έτους 2018, όπου αυτό είναι απαραίτητο. Ο συνολικός προϋπολογισμός αναλύεται ως εξής: α) Ανάγκες Δήμου: Τρόφιμα 81.858,44€ , Γάλα : 69.976,67€ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.) β) Ανάγκες Ν.Π.Δ.Δ. Δ.Ο.Κ.ΜΕ.Π.Α.: Τρόφιμα 194.002,70€, Γάλα: 21.397,49€ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.)

γ) Ανάγκες Ν.Π.Δ.Δ. Δ.Ο.Π.Α.Π. (Γάλα): 1.264,87€ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.) ΑΑΥ ΔΗΜΟΥ 408,409,410,411,412,413/2017 ΑΑΥ ΔΟΚΜΕΠΑ 95,96/2017 ΑΑΥ ΔΟΠΑΠ 4/2017 Οι οικονομικές προσφορές, τα τεχνικά στοιχεία των προσφορών και όλα τα έγγραφα που απαιτούνται για την διενέργεια του διαγωνισμού και τη συμμετοχή σ' αυτόν συντάσσονται στην Ελληνική γλώσσα. Οι υποβαλλόμενες προσφορές ισχύουν και δεσμεύουν τους οικονομικούς φορείς για διάστημα 12 μηνών από την επόμενη της διενέργειας του διαγωνισμού. Κάθε συμμετέχων στο διαγωνισμό μπορεί να υποβάλλει ηλεκτρονική προσφορά για ένα ή περισσότερα τμήματα των υπό προμήθεια ειδών, ως αυτές προσδιορίζονται στην 2017122 μελέτη, υπό την προϋπόθεση ότι στην προσφορά του θα περιλαμβάνεται το σύνολο των ειδών κάθε τμήματος. Στον διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος όσοι διαθέτουν τα προσόντα και δικαιολογητικά συμμετοχής, που απαιτεί η διακήρυξη. Κάθε προσφορά θα συνοδεύεται υποχρεωτικά από εγγύηση συμμετοχής υπέρ του συμμετέχοντος για ποσό που θα καλύπτει: α. το δύο τοις εκατό (2%) επί της συνολικής καθαρής (εκτός ΦΠΑ) προϋπολογισθείσας δαπάνης για το σύνολο των ειδών του κάθε τμήματος που συμμετέχει ο οικονομικός φορέας. Στην περίπτωση ένωσης οικονομικών φορέων, η εγγύηση συμμετοχής περιλαμβάνει και τον όρο ότι η εγγύηση καλύπτει τις υποχρεώσεις όλων των οικονομικών φορέων που συμμετέχουν στην ένωση. Ο προμηθευτής στον οποίο θα γίνει η κατακύρωση της προμήθειας, υποχρεούται να καταθέσει κατά την υπογραφή των σχετικών συμβάσεων με τους φορείς υλοποίησης της προμήθειας, εγγύηση καλής εκτέλεσης για ποσό ίσο με το πέντε επί τοις εκατό (5%) της συμβατικής αξίας με τον κάθε φορέα χωρίς τον Φ.Π.Α. Η Σύμβαση θα έχει διάρκεια ενός (1) έτους από την υπογραφή της. Το σύνολο των τευχών του διαγωνισμού που αναφέρουν αναλυτικά τους όρους του διαγωνισμού θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Δήμου www.dpapxol.gov.gr, όπου παρέχεται ελεύθερη, άμεση και πλήρης πρόσβαση από την ημερομηνία δημοσίευσης στην Εφημερίδα των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, καθώς και στη Διαδικτυακή πύλη www.promitheus.gov.gr, του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. Η παρούσα θα δημοσιευθεί στον ελληνικό τύπο, σύμφωνα με όσα ορίζει η νομοθεσία. Η δαπάνη των δημοσιεύσεων στον Ελληνικό Τύπο βαρύνει τον ανάδοχο.

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία επικοινωνήστε με το Τμήμα Προμηθειών του Δήμου στα τηλέφωνα 213-2002859/841/842.

Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της Προμήθειας - Υπηρεσίας με τίτλο: «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΛΩΣΙΜΟΥ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΑΠΑΓΟΥ - ΧΟΛΑΡΓΟΥ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ  Δ.Ο.Κ.ΜΕ.Π.Α. & Δ.Ο.Π.Α.Π.»

Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη ΑΡΧΟΝΤΙΑΣ ΧΑΤΖΗΠΑΥΛΗ) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από Δευτέρα 24 Ιουλίου 2017 έως Τετάρτη 26 Ιουλίου 2017, από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ  του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).

 

Για το Τμήμα Προμηθειών

Α. ΧΑΤΖΗΠΑΥΛΗ

213 2002841/842/859

 

Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της Προμήθειας - Υπηρεσίας με τίτλο: «Συντήρηση των σιντριβανιών του Δήμου για το 2017 (μετα των απαραίτητων ανταλλακτικών)».

Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη Κ. Κωνστάντιος) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από Πέμπτη 20 Ιουλίου 2017 έως Παρασκευή 21 Ιουνίου 2017, από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ  του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ 

Ο Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού Αττικής


Προκηρύσσει τη διενέργεια συνοπτικού διαγωνισμού με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα προσφορά βάσει βαθμολογίας για την υπηρεσία με τίτλο «Παροχή υπηρεσιών συμβουλευτικής υποστήριξης του Δήμου Παπάγου - Χολαργού για την αξιολόγηση δομών και των οργανωτικών του αναγκών και την εκπόνηση των περιγραμμάτων θέσεων εργασίας» συνολικού προϋπολογισμού 37.200,00€, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. (τριάντα επτά χιλιάδες διακόσια ευρώ), συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., όπως περιγράφονται στην υπ’ αριθ. 2017139 μελέτη του Τμήματος Προγραμματισμού & Ανάπτυξης, του Δήμου.
Για τη διενέργεια του διαγωνισμού και τη δαπάνη της προμήθειας υπάρχει διαθέσιμη πίστωση στο ΚΑ 00.6117.0014 του προϋπολογισμού έτους 2017 η οποία έχει ήδη διατεθεί σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 140/2017 Απόφαση της οικονομικής Επιτροπής.
Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί την 3η Αυγούστου 2017 ημέρα Πέμπτη και από ώρα 10.00 μ.μ. έως 10.30 μ.μ. (ώρα λήξης παράδοσης των προσφορών), ενώπιον της επιτροπής διαγωνισμού και συγκεκριμένα στην έδρα του Δήμου, Περικλέους 55 Χολαργός). Σε περίπτωση που δεν διεξαχθεί ο διαγωνισμός στις 3/8/2017 λόγω απεργίας ή ανωτέρας βίας, θα διενεργηθεί στις 7/8/2017 ημέρα Δευτέρα την ίδια ώρα, χωρίς προηγούμενη δημοσίευση ή ειδοποίηση.
Στον διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος όσοι διαθέτουν τα προσόντα και τα δικαιολογητικά συμμετοχής, που προβλέπονται στη διακήρυξη. Η εγγύηση για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό ορίζεται σε (2%) επί του ποσού του Ενδεικτικού Προϋπολογισμού ήτοι 600,00 € και δίδεται με ισόποσο γραμμάτιο του Τ.Π.κ.Δ. ή εγγυητική επιστολή αναγνωρισμένης Τράπεζας ή του Τ.Σ.Μ.Ε.Δ.Ε. συντεταγμένης με τον τύπο που ισχύει για το Δημόσιο.
Για την καλή εκτέλεση των όρων της σύμβασης, o προμηθευτής υποχρεούται να καταθέσει πριν ή κατά την υπογραφή της σύμβασης εγγυητική επιστολή που θα καλύπτει ποσό ίσο με ποσοστό πέντε τοις εκατό (5%) επί της αξίας της σύμβασης χωρίς να υπολογίζεται ο Φ.Π.Α. Η σύμβαση θα έχει ισχύ από την υπογραφή της και για διάστημα τεσσάρων (4) μηνών.
Τα σχετικά τεύχη της δημοπρασίας δύνανται να λάβουν οι ενδιαφερόμενοι από το Γραφείο Προμηθειών του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55), κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες (τηλ. 2132002841-2/859) όπως ορίζει η διακήρυξη του διαγωνισμού.


Ο Δήμαρχος
Παπάγου-Χολαργού
Ηλίας Αποστολόπουλος

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ 

Ο Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού Αττικής


Προκηρύσσει τη διενέργεια συνοπτικού διαγωνισμού με σφραγισμένες προσφορές με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομικής άποψης προσφορά βάσει τιμής για την προμήθεια με τίτλο «προμήθεια ηλεκτρονικών υπολογιστών και περιφερειακών» συνολικού προϋπολογισμού 34.015,68€ (τριάντα τέσσερις χιλιάδες δέκα πέντε ευρώ και εξήντα οκτώ λεπτά), συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., όπως περιγράφονται στην υπ’ αριθ. 2017114 μελέτη του Τμήματος Τεχνολογίας Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών του Δήμου.
Για τη διενέργεια του διαγωνισμού και τη δαπάνη της προμήθειας υπάρχουν πιστώσεις στους ΚΑ 10.7134.0001 & 60.7134.0001, του προϋπολογισμού έτους 2017 η οποία έχει ήδη διατεθεί σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 107/2017 Απόφαση της οικονομικής Επιτροπής, καθώς και έχει γίνει πρόβλεψη στους αντίστοιχους ΚΑ έτους 2018.
Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί την 1η Αυγούστου 2017 ημέρα Τρίτη και από ώρα 10.00 μ.μ. έως 10.30 μ.μ. (ώρα λήξης παράδοσης των προσφορών), ενώπιον της επιτροπής διαγωνισμού και συγκεκριμένα στην έδρα του Δήμου, Περικλέους 55 Χολαργός). Σε περίπτωση που δεν διεξαχθεί ο διαγωνισμός στις 1/8/2017 λόγω απεργίας ή ανωτέρας βίας, θα διενεργηθεί στις 7/8/2017 ημέρα Δευτέρα την ίδια ώρα, χωρίς προηγούμενη δημοσίευση ή ειδοποίηση.
Στον διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος όσοι διαθέτουν τα προσόντα και τα δικαιολογητικά συμμετοχής, που προβλέπονται στη διακήρυξη. Η εγγύηση για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό ορίζεται σε (2%) επί του ποσού του Ενδεικτικού Προϋπολογισμού ήτοι 548,64 € και δίδεται με ισόποσο γραμμάτιο του Τ.Π.κ.Δ. ή εγγυητική επιστολή αναγνωρισμένης Τράπεζας ή του Τ.Σ.Μ.Ε.Δ.Ε. συντεταγμένης με τον τύπο που ισχύει για το Δημόσιο.
Για την καλή εκτέλεση των όρων της σύμβασης, o προμηθευτής υποχρεούται να καταθέσει πριν ή κατά την υπογραφή της σύμβασης εγγυητική επιστολή που θα καλύπτει ποσό ίσο με ποσοστό πέντε τοις εκατό (5%) επί της αξίας της σύμβασης χωρίς να υπολογίζεται ο Φ.Π.Α. Η σύμβαση θα έχει ισχύ από την υπογραφή της και για διάστημα έως τους δύο (2) μήνες.
Τα σχετικά τεύχη της δημοπρασίας δύνανται να λάβουν οι ενδιαφερόμενοι από το Γραφείο Προμηθειών του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55), κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες (τηλ. 2132002841-2/859) όπως ορίζει η διακήρυξη του διαγωνισμού.

 


Ο Δήμαρχος
Παπάγου-Χολαργού
Ηλίας Αποστολόπουλος

Ο Δήμος προτίθεται να προβεί άμεσα στην απευθείας ανάθεση της Προμήθειας - Υπηρεσίας με τίτλο: «ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΒΛΑΒΩΝ, ΕΛΛΕΙΨΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ».

Κατάθεση προσφορών (Υπ’ όψη Κ. Κωνστάντιος) σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη, από Τετάρτη 19 Ιουλίου 2017 έως Παρασκευή 21 Ιουνίου 2017, από τις 08:30 έως τις 14:30, στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ του Δήμου Παπάγου-Χολαργού (Περικλέους 55, Χολαργός).


Για το Τμήμα Προμηθειών
213 2002841/842/859/913

Προστασία δεδομένων

Επικοινωνία

 
  info (@) dpapxol.gov.gr
  213-2002.800
  210-6513840
  Περικλέους 55, 15561 Χολαργός
 

   

 
Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech